Бренд як випромінювач тепла

 

Загалом, є маса чинників, від впливом яких ми щось купуємо. Та, зрештою, вибір робиться на емоціях, а вже потім «підтягуються» раціональні доводи. Тому так важливо у процесі створення бреду знайти одне-три слова, котрі «спрацюють» у перші хвилини контакту з брендом. Вони повинні висловлювати саме цю, «вашу», емоцію, що пронизує все – рекламу, пакування товару, його місце на полиці.

Якщо ж бренд «холодний», якщо він нічого не випромінює, то ймовірність, що ми його купимо, низька. Адже ми схильні «оживляти» бренди. Є одне цікаве дослідження, яке показало: лікарі набагато частіше призначають «персоніфіковані» ліки – ті, котрі у свідомості споживачів асоціюються з певними людськими рисами.

Отже, бренд – це майже жива істота. А ми влаштовані так, що хочемо, аби навколо були ті, хто являв би собою віддзеркалення нас самих. І ще у кожного з нас є величезне бажання мати поруч когось, кому ми могли б довіряти.

Тому все, що ви робите або плануєте зробити з брендами (скажімо, змінити дизайн упакування, вивести новий асортимент або створити сайт) повинно підпорядковуватися запитанню: чи допоможе вам це створити додаткові ниточки довіри зі споживачем?

Ідеальний бренд повинен бути схожим на Сонце:  давати людині тепло і напряму нічого від неї не вимагати.

 

Ноябрь, 2015г.