Скільки коштує бренд?

  Західні компанії говорять про потребу безперервного підтримування та зміцнення капіталу марки. Але що мається на увазі? За історичними мірками перший прецедент оцінювання бренду виник не так давно, а саме 1988-го року. Тоді одна австралійська хлібопекарська компанія захотіла придбати подібну англійську фірму. «Ми вас купуємо за стільки-то», – сказали австралійці. На що англійці відповіли: «Ні, бо в нас “крутий” бренд; отже, ви купуєте не лише наші активи, але й марку…». У підсумку, коли компанія Interbrand провела оцінку вартості бренду, вартість англійської фірми збільшилася десь на…

Рестайлінг та ребрендинг як інструменти бренд-менеджменту

    Перший інтерес до ребрендингу в Україні з'явився на початку 2000-х років. Він був пов'язаний з тим, що українські бренди, які фактично формували національний ринок і ставали його лідерами (ТМ «Олейна», ТМ «Чумак», ТМ «Оболонь» і ін.), перейшли до етапу зміцнення своїх лідерських позицій. Зміни тоді стосувалися, перш за все, зовнішнього вигляду бренду (логотип, дизайн етикетки). З методологічної точки зору такі  зміни відносяться до рестайлінгу, хоча і подавалися часто як ребрендинг. В останні 5-7 років рестайлінг і ребрендинг стають в Україні одними з найбільш…

Моделі для розвитку бренду

    Причин для розвитку бренду може бути безліч: захист від конкурентів, завоювання нових ринків чи просто бажання підкорювати нові вершини. Як обрати оптимальний шлях і реалізувати його без помилок? Існують чотири моделі розвитку бренду. При виборі будь-якої з них варто пам’ятати, що кожен шлях може бути як успішним, так і згубним. Результат залежить від конкретного випадку: від специфіки продукту і категорії, від рівня сегментації споживачів, від досвіду та інтуїції відповідальних за розвиток бренду осіб. Лінійне розширення бренду В рамках цієї моделі бренд залишається на…

Как Пустотин против Траута пошел

    Я считаю Джека Траута своим учителем. Когда выходила книга «Траут про стратегию» на украинском языке (по сути, это – конспект идей  Траута, который он сам написал) и мне предложили написать предисловие к этой книге, я был просто счастлив. В публичных выступлениях я часто приводил примеры того, что идеи Траута в Украине живут и побеждают. Одна из идей Траута, в истинности которой я не раз убеждался, состоит в стратегическом превосходстве брендов-специалистов над брендам-универсалами и, соответственно, в том, как важно, чтобы бренд имел четкий фокус…

Страница 3 из 1412345...10...Последняя »