Три орешка для Золушки

    Игра в слова (вместо предисловия) Есть такая игра. Вам предлагается описать самого себя с помощью существительных. Например, я – папа, украинец, любитель музыки, киевлянин … Это – слова-самоиндентификаторы. Чем ближе слово, которое вы используете в отношении себя к началу списка, тем важнее роль, описываемая этим словом, лично для вас. Исследователь и бренд-менеджер – близкие для меня само-идентификаторы. В этой статье – три размышления, которые будут полезны и тем, и другим. Три «вещи», которые вставляют мозги модератору Свои первые фокус-группы я провел в 1993…

Ідентичність бренду

  Концепція ідентичності бренду була запропонована Ж.-Н.Капферером в його фундаментальній праці «Бренд назавжди». У розумінні Ж.-Н. Капферера ідентичність бренду - це його основа, яка задає напрямок розвитку бренду і головні особливості взаємодії бренду зі споживачами. Ідентичність бренду, згідно з Капферером, включає в себе відповіді на такі питання, як: Які унікальні бачення і мета бренду? Яку головну потребу задовольняє бренд? Що в бренді створює його відмінності в очах споживачів? Які головні незмінні цінності бренду? Яка головна сфера компетентності бренду? Що / які зовнішні особливості роблять бренд…

Бренд  живет в голове людей

Бренд  живет в голове людей. Бренды живут в головах тех, кто может влиять на их продажи. В головах конечных потребителей, в головах бренд-менеджеров и других сотрудников компаний, которым бренды принадлежат. В головах журналистов, которые общаются с людьми через телевидение, прессу, интернет… В головах продавцов, которые продают их покупателям. И так далее. И именно то, какое место в голове людей занимает бренд, напрямую  влияет на продажи продукта, услуги, которые под этим брендом продаются. Мне очень нравится описание бренда, приводимое одним из создателей бренда Heineken: «Сила бренда…

Брендинг для власника

    Колись мій знайомий висловив думку, що усі власники поділяються на три категорії: виробничо-орієнтовані, фінансово-орієнтовані та маркетингово-орієнтовані. Ця розмова відбувалась у кінці 1990-х, і тоді до першої групи можна було віднести 90% власників, до другої – 10%, а третя була, по суті, порожньою. Тепер ситуація змінилась, і все більше власників та директорів стають маркетинг- і бренд-орієнтованими. Що таке бренд? Це те, що думають і говорять про нас інші. Це те сприйняття вас і вашого продукту, яке «живе» в головах людей. Чимало компаній думають, що…

Страница 1 из 1412345...10...Последняя »